Thursday, September 16, 2010

~Alhamdulillah... Selesai....


~Walaupun Post kali ini agak lambat... tetapi post kali ni... untuk mengenangkan kembali... detik-detik bulan Ramadhan... bulan yang penuh keberkatan.. dan keampunan...dan juga hari kita meraikan kemenangan setelah berjaya dalam mengawal hawa nafsu... sepanjang hari selama sebulan.. :)

~~Ramadhan telah meninggalkan kita... Adakah kita berjaya mengaut keuntungan daripada bulan itu? Adakah kita berjaya dalam memuliakan dan mengimarahkan keberkatan bulan tersebut dengan amalan2 sunat? Dapatkah kita mengecapi satu malam yg penuh rahmat dan limpahan kasih sayang Allah kepada kita?... Ramadhan yang sudah berlalu tidak akan kembali... marilah kita berdoa agar dipertemukan lagi dengan Ramadhan seterusnya.. Insyaallah.. :) tanamkan azam.. agar Ramadhan seterusnya kita akan bersungguh-sungguh dalam mengejar nikmat, keberkatan dan rahmat yg diberikan kepada kita :).. Insyaallah...

~~~Masih dalam suasana Hari raya... dendangan lagu raya masih ada dicorong2 radio mahupun dikaca TV rumah2... Syawal sudah menjelma.... masih tidak terlambat kiranya untuk lontaran ucapan "SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN" dari saya.. andai ada tersilap kata terkasar bahasa.... :)

No comments:

Post a Comment