Friday, April 3, 2009

~Ewah-ewah....first BLOG, first POST

~credit to Google


~Tanggal 4 april 2009, sekali lagi sejarah tercetus....aku akhirnyer membuat blog... padahal selama ni aku malas giler nak buat... bukan itu jer... nak baca blog pon malas... kecuali BLOG pasal kereta and blog kawan-kawan yg paksa aku baca...

~~Entah mengapa, di keheningan malam ni... daku berasa kecewa dan abis mood secara tiba-tiba.. hurm... aper sudah jadi..jeng-jeng-jeng... adakah kerana _________ . Aper-aper pon.. disebabkan kekecewaan ini lah... pencetus imaginasi,penganjak diri, pemangkin produksi dan p aper agi arr?.... utk aku mencoret nukilan yg x seberapa ini... ahaha

~~~Rasanya... blog boleh dijadikan satu madah utk meghilangkan atau membebaskan masalah dihati... ehehe lepas-lepas jgn x lepas...so bermula lah satu agi perubahan dalam hidupku... ahaha... layan blog lak pasni.... teringat kata-kata pujangga...
Kita perlu BERUBAH... PERUBAHAN amat diperlukan... jadi sekarang la masa nyer untuk kita BERUBAH



cukup la kot.. first post aku... sajer mao cuba, try, test posting kat BLOG.... sekian

~~WASALAM~~


~thanks to asif`o a.k.a BRAWN GP supporter... teach me to do blog..

No comments:

Post a Comment