Saturday, April 11, 2009

~RALLY AT CYBERJAYA~



*GEN2

~Pagi ni tengah aku main game PES2009....tiba2 aku terdengar bunyi deruman engine kereta yang agak ganaz.... bunyi nyer pulak bukan dari sebijik kereta...tp bnyk bijik lak tue... tp x pasti bunyi dari mana... and cara deruman dan ngauman engine tue.. yg pasti diorang sedang berlumba...

~~Dalam pukul 1 lebey, aku pon keluar la ngan kereta aku mencari bunyi deruman2...mekanisme yg menghasilkan bunyi yg menaikkan adrenaline aku tu....(mana bole tahan beb dengar bunyi keta ganas2 nih..kena tgk nih..).... last2 aku jumpa gak... kat satu port dekat ngan cucms... dari jauh just nampk bnyk kereta parking tepi jalan...

~~~Rupanya disana ada event RALLY...perh... stail gak arr cyberjaya.... ader track rally and drift.. ehehe pasni kita buat drag lak la..ahaha aku lepak kat sana..usha kereta-kereta rally.. menarik2... teringin nak bawa masuk my little sharky lak..ahaha

~~~~Rupanyer ader 3 track rally kat cyberjaya nih ek...hish2... sok ader lagi....kena gi agi nih...best... ader la gamba sket... dari hp aku jer...

No comments:

Post a Comment