Friday, January 4, 2013

[Luahan Hati] Sayang - Shae




~~~Alhamdulillah, YaAllah. Lately aku berasakan bagai doa ku diperkenanmu YaAllah. Terasa kembali bagaikan sidia kembali rapat dengan diriku. Ku mampu kembali tersenyum memikirkan tentang sidia. Bagaikan peluang kedua datang kembali utk ku bersama dengan dia. Walaupon hati ini pernah sakit dan hancur pada suatu ketika itu tetapi sejujurnya, aku masing sayangkan dia sepenuh hatiku.


~~~Aku tidak mencari yang cantik, tetapi aku mencari yang baik. Aku tidak mencari yang kaya, tetapi aku mencari yang boleh memberikan bahagia. Aku merasakan dialah yang kucari selama ini. Semoga titik perjalanan kali ini menjadi sandaran ke arah kebaikan, In Shaa Allah.

~~~Semalam selepas berborak panjang thru phone, si dia dedicatedkan a song for me called sayang by shae. Baru sekarang berkesempatan mendengar lagu ini, kembali membuatkan ku tersenyum. Hahaha comel betul lagu ni. Antara lirik lagu ini:-


Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu


Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

PS: Yup.. hatiku tidak pernah berubah untukmu Siti Aisyah..

No comments:

Post a Comment